Followers

Sunday 20 November 2011

hari pertama

Assalamualaikum olls,

ThE fIrsT sTeP

First of all,aku nk wish congrats tuk diri sendiri..haha,buat pertama kalinya,setelah 23 tahun aku idup kat dunia nie,brjaya gak aku menceburkan diri aku dlam bidang pem'blog'an nie..hihi

Hmm,aku harap kwan2 aku yg dah sedia expert dalam blogging2 nie,sila lah beri tunjuk ajar kat aku yer..'tunjuk ajarku sifuuu' haha...Al-maklumlah,sy budak baru belajar,kalu salah tulun la tunjukkan..hehe

Best lak taip2 ni yer...huhu..tenkiu la pade sape2 yg sudi bace,rajin2 la turunkan ilmu pem'blog'an kat aku nih yer..hehe

                                                                    Tata....^_^

 Setakat ni jer la coretan saya tok hari pertama nie..hope korang enjoy lah yer blog saya yg x seberapa nie.hehe
see u ..salam







2 comments: