Followers

Thursday 1 December 2011

lelaki macam ni Vs lelaki macam tu...

Assalamualaikum u olls....

okey, post Tulip kali ni, khas tuk perempuan..tapi kalau lelaki nak baca, tak apa..silakan..:)

                                    
                                     - lelaki kurus vs lelaki gemuk -







lelaki yang macam mana yang korang suka?? kalau Tulip, Tulip suka yang tengah2..maksudnya, lelaki tu tak kurus sangat, tak gemuk sangat..sederhana..hehe..nak tanya ni, korang suka lelaki yang macam mana?? biasanya, perempuan suka lelaki yang sederhana taw..tak semestinya lelaki tu mesti ada muscle sana sini..tapi cukup lah sekadar lelaki tu tak gemuk dan tak kurus..macam yang Tulip cakap tadi..sederhana..kan korang?! (perempuan)..yang lelaki paham tak?? tapi kan, kadang2 bergantung jugak pada individu.. 


                       

                                      - lelaki tinggi vs lelaki pendek -

  

okey, kalau perempuan pendek, kita tak hairan sangat taw..ehh, korang yang lelaki ni nak tau tak lelaki macam mana perempuan suka (kebiasaannya)?? Tulip bagi tau ehh..perempuan ni, suka lelaki yang lebih tinggi daripada dorang..majoriti perempuan memang macam tu..betul tak? :) 

                 

                             
                               - lelaki pandai vs lelaki kurang pandai - 





hurmm, biasanya, perempuan ni kalau dah suka kat lelaki tu, dia tak kisah sangat si lelaki tu pandai ke tak..ye lahh..si perempuan tu dah suka..semuanya indah di matanya..kan3?! tapi bagi Tulip, ilmu tu penting..so, lelaki..!! tolong la belajar elok2..sebenarnya, korang kaum adam ni, lebih pandai daripada kaum hawa taw..korang diberi 99 akal dan 1 nafsu..sedangkan perempuan diberi, 99 nafsu dan 1 akal..jadi, gunakan lah anugerah ni, sebaik-baiknya..okey? hehe


                                    
                                       - lelaki baik vs lelaki nakal -

hurmm, sesetengah perempuan suka lelaki yang baik..sesetengah perempuan lagi suka lelaki yang nakal..tak tau la kenapa..haha..selera individu ahh..kalau Tulip, hurmm..macam mana ehh? Tulip tak kisah kot..kalau lelaki tu nakal tapi hati dia baik, mungkin Tulip akan consider..hahaha..:P
apa2 pun, lelaki yang baik untuk perempuan yang baik..lelaki yang jahat untuk perempuan yang jahat..




                             
                             - lelaki pendiam vs lelaki banyak cakap -




terpulang pada individu itu sendiri..tapi biasanya, kalau perempuan tu banyak cakap, mesti dia dapat lelaki yang pendiam..dan begitu la sebaliknya..(btol ke?)lebih kurang la..hehe..
 
 
 
                                       
                                      - lelaki kaya vs lelaki miskin -





kebanyakan perempuan yang materialistic sememangnya akan cari lelaki yang kaya a.k.a loaded ni..tapi, ada jugak yang rela hidup ngan lelaki yang miskin harta asalkan kaya dengan kasih sayang dan kebahagiaan..kan3?!


erm, okey, tu je lah nak cerita pasal 'lelaki macam ni vs lelaki macam tu..'
Tulip harap, tak ada yang tersinggung..kalau ada yang kecil hati, maaf ye! tak ada niat pun nak kutuk ke apa..maaf ye! :)
oke, lain kali, Tulip update lagi blog ni..okey?!
thanks for reading~
hehe, ("._.)
 
syukran jazeelan...salam :)






2 comments: